.:   Obchodní podmínky Cocktail Servis & bartender's flair show

OBJEDNÁVKA SLUŽEB

   Pro závazné objednání barmanských služeb je zapotřebí stáhnout si náš objednávkový formulář a vyplňit všechny údaje, které jsou nezbytné pro závazné objednání. Po jeho vyplnění musí být oskenován a zaslán elektronickou poštou na naši adresu barmanskyservis@gmail.com k potvrzení. Objednávka nabývá platnosti, potvrzením objednávky dodavatelem David Kuře-Cocktail Servis & bartender’s flair show.

SLEVY / BONUSY

   Slevy a případné bonusy nabízíme klientům, kteří s naší společností David Kuře-Cocktail Servis & bartender’s flair show aktivně spolupracujicí více, než jeden rok či jsou přímým partnerem společnosti David Kuře-Cocktail Servis & bartender’s flair show.

REALIZACE

   Na základě potvrzené objednávky v daný termín a čas produkční team připraví akci, která bude splňovat všechny potvrzené požadavky klienta.
V případě nedodržení požadavků klienta dodavatelem:
Je odpovědný za vzniklé komplikace a případné finanční schodky a dodavatel je tímto povinen udělit klientovi slevu z učtované částky ve výši 15%.

STORNO POPLATKY

   Storno poplatky jsou nedílnou součastí každé objednávky. V našem případě se jedná o krycí poplatek, který chrání naši společnost David Kuře-Cocktail Servis & bartender’s flair show před případnými komplikacemi v rámci zrušení potvrzené akce. Níže uvádíme přehled storno poplatků za případné zrušení potvrzené akce:

- 60dní do akce 20% SP
- 30dní do akce 35% SP
- 15dní do akce 50% SP
- 7dní a méně 90% SP

VYUČTOVÁNÍ SLUŽEB

   Vyučtování barmanských služeb probíhá vždy na místě v hotovosti, po předání celé objednané služby. Po odsouhlasení klienta a předání díla je předložena faktura - daňový doklad na částku, která byla odsouhlasena v objednávce k proplacení.

Všechny námi uvedené částky na této prezentaci či nabídkových vizuálech jsou uvedeny bez DPH 21%.


Objednávkový formulář      Obchodní podmínky      Partneři firmy Cocktail Servis na Facebooku